Pevska delavnica z Edito Garčević Koželj


V soboto, 13. maja 2023 Komorni zbor De profundis Kranj v sodelovanju z Glasbeno šolo Kranj v dvorani Glasbene šole na Cankarjevi ulici 2 v Kranju, organizira delavnico vokalne tehnike z uveljavljeno profesorico solopetja Edito Garčević Koželj.

Delavnica se začne ob 9.00 zjutraj in bo trajala predvidoma do 15.30.

K udeležbi vabljeni učenci petja, zborovski pevci, zborovodje, profesorji in učitelji petja.

Kotizacija za pasivno udeležbo je 10 EUR in se poravna ob prihodu (račun prejmete naknadno po pošti). Če je plačnik društvo ali šola, ob prijavi preko e-naslova zapišite podatke o plačniku: ime, naslov in davčno številko.

Prijave na delavnico so mogoče na elektronskem naslovu info@deprofundis.si ali na telefonski številki 040 566 543. Za učence in učitelje Glasbene šole Kranj je udeležba brezplačna.


POTEK DELA


9:00 – 12.00

PREDAVANJE o delovanju telesa med petjem, v katerem bomo ob konkretnih prikazih spoznali, kako z lastnim telesom lahko upravljamo in razvijamo vokalno tehniko, ki je temeljno izhodišče za doseganje želene ravni pevskega izražanja.

SKUPINSKO UPEVANJE z vsemi slušatelji.

Premor za kavo in malico.

12:30 – 15:30

INDIVIDUALNO DELO s pevci KZ De profundis, kjer se bomo srečali s specifičnimi vokalno-tehničnimi izzivi in načini, kako jih obvladovati.

O PREDAVATELJICI


Mezzosopranistka Edita Garčević Koželj je koncertna in operna pevka, svetnica za področje glasbenega izobraževanja, učiteljica petja na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana, ter asistentka pri predmetu petje in predavateljica vokalne tehnike na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Po končanem študiju prava na Pravni fakulteti Univerze v Beogradu je nadaljevala študij petja na Akademiji za glasbo v Ljubljani, podiplomski študij petja pa na Visoki šoli za glasbo in upodabljajočo umetnost na Dunaju. Že v času študija je sodelovala z različnimi gledališči in ustanovami na Dunaju (Wiener Taschenoper, Schönbrunn Theater, Theresianum Theater, Junges Theater Österreich, Langenlois Festival, Volksoper Wien, Staatsoper Wien...) ter sodelovala z dirigenti Zubin Mehta, Uwe Theimer, Georg Kugi, Martin Braun, .. V SNG Opera in balet Ljubljana pa je od leta 1998 kot solistka upodobila vrsto mezzosopranskih vlog: Paulina, Dorabella, Driade, Lisinga, Fidalma, Kaščejevna, Vanja, Tatjana, Marcellina, Fenena, Mercedes, Suzuki, Magdalena, Smeraljdina, Linetta, Berta idr. Kot koncertna pevka se domači publiki in na tujih odrih predstavlja s širokim repertoarjem od sakralnih del do samospeva. Nastopala je z različnimi komornimi ter simfoničnimi orkestri (Slovenske Filharmonije, Simfoniki RTV Slovenije, Simfoničnimi orkestri SNG Opera in balet Ljubljana ter SNG Maribor, Domžalskim simfoničnim orkestrom, Orkestrom Akademije za glasbo, ...) pod dirigentsko taktirko (Vladimir Kobler, Dieter Rosberg, Igor Švara, Fuat Mansurov, Uroš Lajovic, Loris Voltolini, Marko Munih, Milivoj Šurbek, Marko Gašperšič, Stefano Pellegrino Amato, Peter Feranec, Mark Mast, Peter Stangel, Aleksander Spasić, MarkoHribernik, Patrik Greblo, ...). Zaposlena je kot profesorica petja na Konservatorijuza glasbo in balet Ljubljana, od leta 2012 pa kot asistentka za področje petja in predavateljica vokalne tehnike deluje na Akademiji za glasbo (leta 2014 je sprejela najvišji umetniški naziv "Priznanje umetniških del", ki ga podeljuje Univerza v Ljubljani in je umetniški ekvivalent znanstvenega doktorata). K pedagoškemu delu pristopa s predanostjo in natančnostjo, na kar kažejo številni koncerti ter izjemni rezultati njenih učencev na različnih mednarodnih tekmovanjih in festivalih. Zaradi njihove uspešnosti, pevske zrelosti in glasovne kakovosti jih večina nadaljuje glasbeno izobraževanje na akademijah za glasbo (Graz, London, Los Angeles, Zagreb, Klagenfurt, Ljubljana, ...) ali pa že poklicno sodeluje z domačimi in tujimi opernimi hišami. Za izjemne uspehe v pevski vzgoji in izredne dosežke na področju glasbene pedagogike ji je Konservatorij za glasbo in balet v Ljubljani leta 2018 podelil "Škerjančevo nagrado". Svoje pevsko znanje in izkušnje deli na seminarjih in mojstrskih tečajih doma (Mednarodni Festival Bled, Glasbena matica Ljubljane, pevski seminarji na glasbenih šolah med drugimi na Konservatoriju Maribor in Srednji glasbeni šoli Celje) in na tujem (Graz, Sopron, Beograd,...)

Ukvarja se z vokalno tehniko pri zborovskem petju (Mpz Veter, KZ KGBL, Perpetuum Jazzile, KZ Ave, APZ Tone Tomšič, APZ UP,...) in tudi sodeluje pri zborovskih glasbenih projektih (Komorni zbor RTV Slovenija, Zbor Slovenske filharmonije, Komorni zbor AVE, APZ UP, KZ KGBL). Je članica več mednarodnih žirij različnih tekmovanj in pevskih festivalov (Črna Gora, Srbija, Hrvaška, Latvija, Slovenija,...).V času predsedovanja DSPP (Društvu slovenskih pevskih pedagogov) je organizirala pevske delavnice in predavanja, na katerih so se člani društva skupaj soočali z novimi teorijami v vokalni tehniki in praksi ter reševanjem težav, s katerimi se srečujejo pri svojem poklicu. Še vedno se aktivno udeležuje strokovnih srečanj v organizaciji EVTE (Eeropian Voice Teachers Assiciation). Z različnimi projekti in interaktivnimi opernimi predstavami (Janko in Metka, Mala morska deklica, Ljubezen v steklenički, Čarobna kitara, Sneguljčica in sedem palčkov, ...) v sodelovanju s Cankarjevim domom, KUD France Prešeren in Glasbeno mladino Ljubljane želi približati klasično glasbo in operno literaturo tudi mlajšemu občinstvu.